Aug 16, 2009

Transit KLIA To Langkawi

Ni nak cerita sikit hari ni 16.08.2009 saya ngan kawan sorang ni di hantar berkursus.......
Nak x nak pergi jugalah... Jangan lupa dah tandatangan 'AKU JANJI' N SAYA YANG MENURUT PERINTAH......


Penerbangan dari Kuantan ke KL jam 10.20 pagi dan lepas tu dari KL ke Langkawi Jam 5.20 petang. Jadi bayangkan lah berapa jam kita melepak dekat KLIA tuh....




Dengan penuh rasa keboringan..........

Rambut ni dari yang terurai hingga diikat lagi... x tahan..




Memang betul-betul boringlah...... x tahu nak buat apa coz terlalu lama di KLIA tuh..... Buka Laptop pun penat gak.. Nak memblog dekat sana keperluan x mencukupi coz yang lain masuk dalam beg dan sekarang berada di kargo......


Akhirnya setelah sekian lamanya maka dengan rasminya hari ini aku membeli Novel......



Wahhhhhh....... rajinnya aku membaca kan... lama dah x membeli novel2 ni sebabnya x de masa nak membaca.. hehehehe.. Nak isi keboringan tuh.




Lepak di KFC nagan nani.... entahlah apa yang di fikirkan oleh budak seorng nie......

Jauh renungannya.


Ni dah masuk balai menunggu.....Sejuk bangat dekat sini.. Dengan muka yang berminyak, letih dah x daya nak touch up..


Hehehehe.... nani tdo x peduli dah orang lalu lalang dekat situ.. penat sungguh budak nie

No comments:

Post a Comment