Aug 30, 2009

Persiapan Awal....?

Waaaahhhhh...... Hazel awalnya engko buat rambut. Balik je dari Langkawi tempoh hari keesokkan harinya terus pi ke saloon untuk berebonding. Dulu rambut aku ni rebonding gak tapi di potong pendek coz dah bertahun berambut panjang. Ni di rebonding lagi balik coz rambut yang pendek telah memanjang dan membuatkan hatiku serabut menegok diri sendiri... Biasalah dah namanya perempuan kan.

Al-kisahnya aku membuat persiapan awal sebelum balik ke kampung untuk beraya jadi x adalah nak terkejar sana sini kan...hehehe... (waktu ni puasa x lagi hehehe)


Nilah shampoo, perapi dan minyak yang dicadangkan oleh amoi saloon tu.. Harganya semua RM160.00 lebih kuranglah .. mak aiiiii. Aku ambil minyak n shampoo je coz perapi masih ada lagi...


Biasalah orang kuat yang meneman aku ialah iwan n erin, tapi x tahu kemanalah 2 budak ni pi.. nak saya tinggalkan di taska diorang x nak. Haaaaa.... rasakan boring 2 beradik di dekat saloon tunggu mak dia.. hahahaha..

3 comments:

  1. salam
    hai hazel,

    waa... cepatnya dia buat rambut.. tp kira bagus juga, sbb bila raya, tentu dah kurang nampak bekas gunting tu kan.. lebih cantik..

    khamis lepas sy ada pergi saloon juga sbb nak gunting "jambul".. konon2 nak buat ala2 jambul si nora danish.. tapi lain yang nk di buat,
    lain pula yang jadi...

    sekarang jambul sy tengah kontot.. macam jambul abu bakar ellah..
    huhuu.. geram jer... heheehe.. nasib baik belum nk raya.. sepat jg taruh minyak biar cepat2 panjang..

    saya dh join blog awak,, jom join blog sy..

    bye

    ReplyDelete
  2. Wsalam nora..
    Betul tu nora tulah nak buat awal-awal jadi raya nanti cantiklah rambut tuh kan.. hehehe
    X pe ada masa lagi rambut nora tu panjang..

    ReplyDelete
  3. hai hazel..
    jumpa lagi..

    tu laa pasal.. ni masih malu-malu nak kluar rumah ni.. heehehe.

    terima kasih ya kerana sudi join komuniti & follow blog saya...

    ReplyDelete