Aug 18, 2009

Aduhai.....

Nak bagi tau nie... Sebelum aku n c nani masuk tuk ke Langkawi dan sedang kami asyik melayan keboringan masing-masing. Muncul lah pula pasangan romantik ni duduk depan kita orang..
Apalagi aku siap ambil gambar diorang lah.... hehehe. Nasib baik diorang nie x perasan kalau tak dah kena penampar..
Waaahhhhhhhh....siap peluk sana peluk sini pasangan ni. Pasangan baru kawin kot, inai di jari masih merah lagi.. (pasal pula aku jadi penyibuk nie)

Sampai masuk ke dalam bepelukkkkkkk lagi..... sampai terbaring-baring pengantin perempuan nie... kha.kha.kha.....

Kebetulan ada satu family duduk depan diorang barulah diorang ni duduk tu pun lambat... Siap usap2 kepala, berlaga pipilah tapi aku x lah ambil gambar. Chinese girl yang dihadapan tu asyik tengok diorang je..... kejap-kejap jeling... hahahaha..
Ni keje akulah ni tengah boring..........Kalau betul pun pengantin baru sabar-sabar lah oiiiiii.... tempat awam nie, malu sikit.. Yelah kan diorang ni bukannya pun rakyat Malaysia, pelancong. Tapi hormat-hormatlah sikit orang kiri kanan tuh......

2 comments:

  1. salam...nafnaf ni :)

    haa~~post u mengingatkan i masa i baru kawin pon camtu, kena berpisah ngan suami lepas 2mggu kawin.
    sedeh woo~~
    tapi, adakah aku pon camtu masa kat airport??
    hahahhaa...mungkin jugak sebab terlalu emosional masa nak berpisah.

    tapi rasanya takdelah sampai guling2 atas peha camtu..
    harap2 taklah!! malu pulak kalau diri sendri camtu. haha

    ReplyDelete
  2. wasalam...

    nafnaf,

    Lainlah masa nak berpisah tu kan...
    ni nak pi honeymoon kot...hehehe.

    ReplyDelete