Aug 26, 2009

Selera Iwan..

Nilah anak lelaki ku seorang ni...iwan. Huiiiiii selera dia mengalahkan selera abahnya... Hari kedua puasa hari tu iwan dah awal-awal nak saya masak rendang... emmmmmmm..


Dalam sebulan ni x tahu berapa kali dah saya masak rendang, ni iwan lah ni nak makan rendang, bukan je Hari Raya rasa rendang, hari-hari pun boleh makan rendang kalau di rumah aku nie..


'ibu-ibu hari ni kan macam selera iwan nak makan rendang tuk buka puasa nanti....' aiiiiiii mak iwan nie selera bukan main tinggi lagi. Apalagi aku teruslah pi pasar nak masakkan rendang tuk anak lelaki aku nie....kesian gak kan budak dah puasa.


Jom kita layan Rendang yang simple-simple tuk iwan......




Ni tengah mengelegak lah nie......




Ni yang dah masak... simple je x delah nak hias-hias segala hanya tuk makan sendiri gak kan hehehehe......



Ni apa? haaaaa ni nasi himpit... siap ngan nasi himpit lagi, macam raya betul rumah aku buka posa tu... hehehehe...


Huiiiii.... beselera betul iwan makan rendang made by ibu nie.. siap 2 kali tambah nasik lagi...
X pelah asalkan diorang makan kan... jangan x makan sudah dah penat-penat masak.


Senang gak hati ibu kan tengok anak-anak selera makan ngan air tangan kita... ceewwwah

No comments:

Post a Comment