Aug 28, 2009

Hari yang meletihkan

Ni kisah semalam. Hari yang paling memenatkan aku. Pagi tu bos panggil nak bawa keluar beli barang untuk staff yang akan bertukar ke Kelantan. Aku ni pasal jalan ok je, tepat jam 11.15 tengahari keluarlah.

Aku sangkakkan hanya keluar beli barang rupa-rupanya pergi ke AG dulu pas tu pergi ke Wisma Persekutuan ada hal pejabatlah last-last baru pi membeli barang. Aduiiiiii..... kaki ku ni dah sakit, kehangatan matahari mula terasa dan yang terasa betul ialah kekeringan di tekak hahahahaa...

Barang yang hendak di beli di Kuantan Parade x de, berapa kali buat pusingan tak jumpa-jumpa gak. Akhirnya kita pi di Area Pasar Malam tapi tengahari dah buka dah, baru lah jumpa benda tu..Dahlah hari tu aku pakai kasut tinggi tumit kecil.... tuhan jelah yang tahu kesakitan kaki ku.

Kalau aku tahu hari ni aku keluar sumpah mati aku tak pakai kasut tuh.... Taulah kasut tu pakai dari rumah hingga ke depan office je pas tu masuk office tanggal kasut coz dalam tu semua carpet..


Nilah hadiah yang di cari-cari.. Biasalah ayat Al-Quran.


Nilah dia muka yang dah keletihan, hari tu aku tak balik ke rumah coz sampai pejabat jam 2 lebih.. huhuhuhu.. Nasib baiklah suami fahamkan coz petang jam 2 tu suami pi Temerlah ada program... thanks darling..

No comments:

Post a Comment