Sep 12, 2009

Shopping Raya..

Dari hospital nak pergi menyoping dulu dengan muka yang berminyak dan x de pakai make up pon.. 2 orang anak ku yang nak menyebok jugak.....

Waktu ni dah habis shopping tuk anak2 tapi x sempat nak ambil gambar coz punyalah ramai orang waktu nie... Sekarang ni turn saya n idi pulak nak menyoping jeans di Levis Store, The Garden Mid Valley City.. Waktu ni saya dah habis 'menerai' jeans yang nak diangkut hehehehe.. Aku ambil Jeans Curves yang di taja oleh Idi jadi saya nak ucapkan terima kasih kepada Idi kerana menaja jeans ku selama 2 tahun. Dah ditaja tu kena lah pula tunggu orang yang menaja coz dia pun nak beli gak.

Budak2 ni sebok kita nak menyoping sebok gak diorang nak mainan... huhuhu 10 kali jalan 10 kali gak nak mainan matilah aku... Ni pun di taja oleh idi gak..

Dah balik hotel apa lagi sesi terai menerai lah kan.. Iwan ni nak gambar jeans dia, pandai pula dia suruh saya ambil gambar lepas tu suruh masuk blog aku... huhuhu... ' Ibu tolong dulu gambar jeans and mainan iwan pas tu ibu masukkan dalam blog ibu ye.....'


Dalam lif.. x tahu lif kat mana lah nie dah lupa pula. Entahlah apa yang di perhatikan oleh 3 beranak nie... melihat dengan bersungguh-sungguh lagi tuh... hahahaha.


2 comments:

  1. hi hazel...

    shopping jangan tak shopping. KK punya jem sekarang...maklumlah semua orang bz menshoppingkan diri.

    :)

    ReplyDelete
  2. hai eedany...

    yelah kena shopping awal2 dekat sini jadik kalau dah balik ke kampung x lah sibuk sangatkan.... x sabar nak balik sandakan..

    ReplyDelete