Sep 28, 2009

Hamper lagi...

Nak cerita sikit... Biasalah aku ni kan jenis yang lambat sikit up-date kan entry.... Bulan posa hari tue kita ni dapatlah bungkusan-bungkusan cantik nie.... (apalah dah raya ke berapa entah masih cerita sal posa lagi). Lama gak 2 bungkusan cantik nie aku biarkan coz malas nak buka...

Entah macam mana rasa hati nak tahu isi perut di dalam nie akhirnya aku bukalah.... nak tahu apa di dalam nie....?


Rupa-rupanya buah kurma dalam tue..... alahai dah nak balik kampung dah baru tahu dalam bekas cantik nie ada buah kurma.. Apalah aku nie kan..... di pendekkan cerita aku bungkus balik bekas nie dan bawa balik kampung... senang cerita. hahahaha

2 comments:

  1. ooo...dpt hamper sorg2...taknak share jgkla kuih raya nanti...

    ReplyDelete
  2. hai msazwa... x delah bukannya kak yang dapat ponnnn..... idi yang dapat..hehehe

    ReplyDelete