Sep 16, 2009

Cerita Semalam.. Terlajak lagi..

Kan aku dah cakap "Terlajak perahu boleh di tarik, Terlajak tidur tak bersahur" . Ni pepatah baru sempena bulan posa ni.... Kali ni betul-betul lah kami 4 beranak terlajak tido sampai x sedar dunia. Last-last sedar jam 7.45 pagi... haaaaa padan muka aku, laki aku n anak2 aku yang tidak terbangun sahur. Hari tu terlajak sempatlah juga makan roti ni kali habuk roti pun x merasa... hahahaha..

Saya dan idi ni kalau x bersahur ok lagi.. ye ke ok? tapi kasihan ngan iwan tu, pagi-pagi mesti komplen, erin x pe lagi jam 1.00 gitu dia dah berbuka posa.. Bangun jak pagi tu iwan terus tanya 'ibu napa ibu x kejutkan iwan makan sahur?' hehehehe Kesian gak anak aku tuh....

Sodap dan lena lagi 3 beranak ni tidur..

Jadi ceritanya.... iwan n erin x nak pi sekolah dan sekali dengan aku-aku sekali yang lambat datang ke pejabat... huhuhu.. idi x pe lagi dia masuk 8.30.


No comments:

Post a Comment