Oct 16, 2009

Agar cepat sembuh... Mas Maria

Pernah dulu aku masukkan cerita mengenai kawanku yang bernama Mas Maria mengenai kemalangan yang menimpa dirinya.... Aku pun x tahu nak cakap apa coz kawan ni mengalami kemalangan yang agak serius gak, patah kaki dan tangan....


Nilah Mas Maria yang sentiasa tersenyum.....


Ni adalah gambar Mas selepas kemalangan dan dimasukkan ke hospital dan sekarang Mas berada di rumah untuk berehat, tapi tengok lah gambar di atas Mas berehat dengan besi yang tercucuk di tangan dan kakinya. Tak tahulah kenapa pihak hospital buat begini mungkin tuk mengembalikan keretakan tulangnya kot.... Aku tengok gambar di atas pun ngeri... Benda ni akan di buka dalam beberapa bulan lagi. Kesian Mas.

aku : Assalamualikum mas..

mas : Walaikum salam...

aku : Mas pe kabar?

mas : baik kak lin.. macam ginilah.

aku : mas, besi yang tercocok kat tangan kaki engko tu sakit tak?

mas : kak lin ni tanya gitu pulak.. sakitlah

aku : hehehehe yelah mas cian engko kan mas.. tak pelah mas engko ni sekarang ni dah jadi WANITA BESI.... hehehehe. Kalau time hujan ada kilat tu engko jaga-jaga sikit ye, tu besi nanti kilat tu kena engko dan satu lagi suami engko takut nak marah mas coz mas banyak besi kat badan hehehe.. jangan marah ye mas kak main je.... (tapi dalam hati tuhan je yang tahu sedih ku macam mana.. mengalir air mata ku)

mas : kak lin ni ade-ade je....

Mas sekarang berehat di rumah dan di bagi MC selama beberapa bulan oleh doktor. Harap Mas cepat sembuh....

No comments:

Post a Comment