Oct 11, 2009

Raya pertama dah pi klinik...

Raya pertama waktu di Sandakan iwan n atuknya, bapa mertua akulah dah pi klinik...
Iwan pi klinik kerana mengadu susah nak bernafas, waktu di Kuantan aku dah bawa dia ke klinik tapi doktor kata x de apa2. Ni waktu di Sandakan mengadu lagi jadi malam tu bawalah pi klinik, doktor bagi dia vitamin tuk jantung dia.. takut aku mendengar bab jantung2 nie.... Baju biru tu mak mertua aku..

Ni bapa mertua aku mengadu juga sesak nafas.. macam iwan hehehehe, periksa punya periksa haaaa.... bapa ada darah tinggi... Kalau aku yang bercakap nanti di kata pula anak menantu dia ni hantu coz banyak cakap n banyak tegur kan... Bapa mertua aku ni suka makanan yang masin-masin kan dah kena darah tinggi di tambah pula raya makan daging banyak sangat bercampurlah tuh.... 'Bapa janganlah suka makan garam yeee... nanti sakit sapa yang susah? kami juga di sini yang bengong terutama anak bapa.. idi tuh'... hehehehe...

No comments:

Post a Comment