Dec 2, 2009

BRANDS INNERSHINE

Ni semua orang sedia maklum dan tahu kan InnerShine ni..... alahh yang Camelia minum tuh. Saja je nak bagi tahu kepada sesiapa yang diluar sana tuh yang inginkan raut wajah berseri minumlah nie... Keberkesanan nya? Emmmmm....... x tahu lagilah saya sebenarnya dah lama minum ni tapi beli sebotol-sebotol pas tu berhenti tapi kali ni beli yang sekotak terus. Insyallah kalau kita amalkan minum ni akan menjadi gak tapi janganlah pula sekejap ambil pas tu berhenti kan.
BRAND'S InnerShine Pati Prune ni adalah kaya dengan serat makanan daripada buah Prun, tinggi dengan Vitamin C dan mengandungi Oligofruktosa dan Inulin. Kesihatan dalaman dapat menyerlahkan seri kecantikan anda. Minuman yang lazat ini bermanafaat untuk tubuh badan secara keseluruhannya dengan meningkatkan pengambilan serat makanan anda secara semulajadi. BRAND'S InnerShine Pati Prune tidak mengandungi bahan pengawet. Amalkan pada waktu malam setiap hari untuk tampil lebih menawan..... (dipetik dari kotak InnerShine)

Sekotak ni harganya dalam RM 28.++ gitulah x ingat pula.

Ada lapan botol dalam sekotak ni..

Rasanya? rasanya masam-masam gitulah kan dah namanya Prune. Dalam sebotol ni mengandungi Fresh prunes, Vitamin C, Prebiotics, High bio-availability dan concentrated essence. Tidak mengandungi pewarna dan perisa tiruan dan tidak mengandungi gula.
Nak tengok keserian wajah ku? ahaks..... tunggulah kalau dah berseri-seri barulah dikeluarkan di blog nie... hehehehe... macam iklan pula kan... x pe, x rugi pun kalau mencuba kan bukannya kita minum racun.... tuk kesihatan kita juga

2 comments:

  1. wah....lepas ni silau la bilik k.lin ye...ish3..nak try jgk la...nanti kita boleh bersilau2an sama2 kan...?

    ReplyDelete
  2. nsazwa.....

    betul..betul... cuba jangan x cuba.. jadi office kita ni berkilau-kilauan je..

    ReplyDelete