Dec 19, 2009

Ku Gagahi Jua......

Uiiiiii.......tajuk tue... Ku Gagahi Jua. Sebenarnya 2 minggu yang lalu 5hb hari Sabtu aku pergi kerja untuk siapkan semua kerja-kerja yang tertangguh, yang sebenarnya aku tu menahan sakit perut yang lebih kurang 3 minggu lebih sakitnya. Kerana tugas aku turun jua ke pejabat walaupun pada hari tu hujan turun dengan lebat dan perut ku yang sakit.

Berdua je ngan pegawai kewangan seorang waktu tue dalam pejabat ni Ja.. Nak settle semua pembayaran sebelum hujung tahun nie...
Lihatlah wajah ku yang x ceria waktu tu... sakit, hujan sejuk lagi. Pekerja bertanggungjawablah katakan... hehehehe angkat bakul pulak aku kan... Waktu snap-snap gambar nie keje dah settle dah beres semua tinggal Ja lagi jadi aku tunggu gak dia kan... sunyi betul pejabat waktu nie..


No comments:

Post a Comment