Nov 13, 2009

Jumpa Kawan Lama.

X habis lagi cerita ku nie...... maklumlah lama x memblog. Walaupun dah bersabut akan ku publish juga hehehehe..
Lama x jumpa kawan 2 orang ni semenjak aku bertukar ke Kuantan. Jadi balik ke Sandakan hari tu jumpa jugalah ini pun berapa hari lagi nak balik ke kuantan.

Nilah 2 orang kawan ku masa mula-mula aku bertukar dari SK Semawang Beluran ke SMK Konven St.Cecilia Sandakan. Yang berbaju kuning tu Murni dan yang berbaju hitam tu Salmah. Lama gak kita orang berborak taulah lama x jumpa jadi cerita tu dari A sampai Z tu pun x habis-habis lagi.. cerita pun macam rojak juga x habis satu cerita dah masuk cerita lain.. hehehehe. Terlepas gak rasa rindu ngan diorang nie.

Aku yang kepenatan waktu berada di Sandakan coz x de rehat, jaaaaalaaan jak kerja ku. hehehe

Salmah yang memandu waktu nie. Aku pergi ke sekolah parking je kat sana.


Ni makanan si Salmah. Perangai sorang ni x hilang suka betul makan ice..


Ni makanan ku. Keow Teow Basah, seeedap. Kalau dekat sini Keow Teow Basah dia lain jadi kalau dah terhingin tekak aku nak makan benda ni aku minta jak Keow Teow Ladna lebih kurang je rasanya..



No comments:

Post a Comment