Mar 7, 2010

Erin yang penat.....

Kesian Erin.. beginilah rutin budak sekolah pada zaman ini. Seingat aku dulu tidaklah kepenatan macam beginikan. Tidak terlepas juga anak-anak ku. Pagi-pagi seawal jam 6 pagi aku dah kejutkan erin dan iwan untuk mandi persiapan pergi ke sekolah. Jam 7 pagi dah aku hantar diorang pergi sekolah tapi kalau abahnya yang hantar jam 7.30 jalan. Erin balik sekolah jam 1.00 tenghari, ambil dari sekolah terus bawa makan kadang-kadang makan dekat rumah lepas makan siap-siap hendak ke kelas KAFA. Kalau x berkesempatan tidur dekat rumah erin akan tdo dekat kereta...








Kesian juga tengok anak-anak begini, kepenatan tapi inilah rutin harian mereka.. Waktu aku hantar erin ni, memang dah sampai depan sekolah agamanya tapi aku tunggu hingga 15 minit baru kejutkan erin. Yang baiknya erin ni time kita kejutkan dia tak nangis saat nilah banyak nak pujuk. Dah bangun baru dia pakai tudung... hehehehe. Nanti jam 5 balik dari kerja baru ambil balik erin dan iwan. Beginilah rutin harian erin. Ibu doakan moga suatu hari nanti erin menjadi anak yang baik dan berjaya. Insyallah..

2 comments:

  1. salam...
    betul tu sis..nani tgk jadual anak sedara nani pun pack sgt...kesian kan..mudah2an erin n iwan jadi anak2 yg sentiasa mendamaikan hati org tua dia..amin.

    ReplyDelete
  2. swazwa ..
    wsalam, itulah yang kita dan ibubapa yang lain harapkan.. Amin.

    ReplyDelete