Jul 27, 2009

Perlukan Kesabaran.

Memanglah setiap hari aku balik tengahari untuk mengambil anak-anak ku balik dari sekolah aku akan menempuhi semua ni.

Dah budak sekolah balik jam 1.00 tengahari time tu jugak lah aku keluar... Haaa..... padan ngan muka aku terperangkap dalam kesesakkan begini.. Sabar, sabar..




Orang-orang yang mengambik budak budak sekolah ni pun satu gak dah tahu jalan sempit di situlah jugak diorang nak parking.. Tecalar kete kang baru padan muka jangan nak salahkan sesiapa.


Dah lalu azab tadi ni nak lalui gak satu part nie... Kan aku nak mengambil jalan ke sebelah nun tuk buat u turn jadi terpaksalah aku sekali lagi menahan kesabaran untuk memberi laluan kepada pengguna-pengguna dari arah kanan..

Jadik...... inilah wajah kesabaran ku pada hari tu... kekekeke. (ye ke wajah kesabaran?)

No comments:

Post a Comment