Jan 5, 2009

Hari Pertama Ke Sekolah..

Nilah barang2 erin nak kesekolah.. benda2 ni kita beli dekat Sogo, serba serbi Barbie Pink demam gak nak beli benda dia ni. Abang pula serba serbi Spiderman tapi x sempat nak ambil gambar.

Nilah saya yang nak bangun seawal jam 5.30 pagi nak uruskan budak2 ni, tapi telajak pula jam 6.45 x ke melompat, nasib baiklah baju sekolah semua malam dah saya iron kalau tak.... Terpaksalah saya cuti hari ni nak menguruskan budak2 ni.


Nilah keadaan erin didalam kelas dia. Gambar atas tu dialah yang memperkenalkan diri.. yang gambar satu ni tengah nak minum. Duduk tu tak betul jak. Ok erin ni p sekolah x nangis pun.

Waktu saya datang ni dah nak balik budak2 pra ni...

Ni gambar abang iwan tengah perhimpunan.. dah tahun 4 dah anak lelaki aku ni..

Beginilah budak2 ni di bekalkan x makan tapi di kelas tu pun ada di sediakan sarapan pagi dan makan tengahari jadi waktu dalam kete tunggu abang iwan baru dia makan bekal tu.

Masa ni saya tengah menunggu idi tuk mengambil iwan n erin dari sekolah. Nak tengok sama2 lah gelagat hari pertama diorang p sekolah terutama erin...

No comments:

Post a Comment