Feb 19, 2009

Dah Setahun........

Aku akan cuba memblog mana yang tersempat sahaja nie....

Tanggal 10.02.2009 adalah setahun perjalanan ku ini.......
bukan hari lahir
bukan hari lahir anak2 ku
mahu pun hari lahir suami ku, tapi.......

Inilah jalan yang aku tempuhi setiap hari dengan perjalanan yang pannjjjjjjanggg, berhadapan dengan lori2 tangki minyak, kontena2 besar yang entah apa ada di dalam nya tuh, lori balak dan macam2 lagi lah yang pentingnya tempat keje aku ni di kawasan perindustrian.....

Kena pandu berhati2... Pandu cermat jiwa selamat.

Perjalanan yang mengambil masa selama 25-30 minit untuk sampai ke pejabat dan sejauh 50km (ulang alik) dari rumah ke pejabat ini tidak termasuk lagi perjalanan mengambil anak jika suami aku keluar out station. Waktu dan saat inilah masa untuk aku menangis semahu2nya...

Sekarang aku menunggu surat untuk bertukar ke Jabatan lain...... Doa2 kanlah... Amin

No comments:

Post a Comment